Pytania i odpowiedzi
  1. Czy trzeba mieć konto w sklepie Babyrepublic.pl aby złożyć zamówienie? 
    W celu złożenia zamówienia możesz skorzystać z opcji dokonania zamówienia bez rejestrowania się na stronie. Zachęcamy do zarejestrowania się w naszym sklepie aby móc śledzić swoje zamówienia, opcja zakupów bez rejestracji na to nie pozwala.  
  2. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar?
    Tak, wystawiamy faktury VAT. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję faktura. Standardowo do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.
  3. Kiedy jest realizowane i wysyłane zamówienie?
    Zamówienie jest realizowane i wysyłane po otrzymaniu wpłaty za zamówienie na nasze konto.W tytule przelewu prosimy wpisywać numer zamówienia. Ułatwi to identyfikację przelewu.
  4. W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony towar?
    Płatności można dokonać przelewem internetowym, bankowym, przelewem pocztowym lub opłacić zamówienie przy odbiorze – w opcji wysyłka kurierska pobraniowa.
  5. Czy Babyrepublic.pl wysyła za granicę?
    Możemy zrealizować zamówienie na terenie całej UE, jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu mailowego - przed dokonaniem zamówienia. Dokonamy wtedy indywidualnej wyceny wysyłki przesyłki za granicę.
  6. Co zrobić jeśli zamówienie nie dotarło?
    Prosimy o kontakt mailowy z nami kontakt@babyrepubli.pl w treści maila podając numer zamówienia.
  7. W jaki sposób można reklamować zakupiony towar?
    W tym celu, proszę odesłać towar do nas wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji. Szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie w zakładce Zwroty i reklamacje
  8. Czy dane osobowe Klienta Babyrepublic.pl są chronione?
    Tak zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych!
  9. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
    Niestety nie. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu Babyrepublic.pl
  10. Czy można modyfikować lub anulować złożone zamówienie?
    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości modyfikowania lub anulowania złożonego zamówienia. 
  11. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, to czy będą wysłane w jednej paczce?
    Niestety nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Jeśli zamówienia są składane osobno ich realizacja też się odbywa osobno.
  12. Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Babyrepublic.pl?
    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.
  13. Czy zakupiony towar można wymienić na inny?
    Nie. Zakupiony towar można zwrócić i dokonać nowego zamówienia na wybrany nowy produkt.
  14. Problem z dodaniem produktu do koszyka. 
    Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie Babyrepublic.pl. Problem z dodaniem produktu do koszyka może być związany z chwilowym brakiem towaru na magazynie.Jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@babyrepublic.pl
  15. Co to jest przechowalnia?
    Przechowalnia to miejsce, do którego można dodawać produkty nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcji jest możliwy po zalogowaniu do konta uzytkownika.Przy kolejnym zalogowaniu do sklepuBabyrepublic.pl w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane produkty. W każdej chwili można do nich powrócić, przenieść do koszyka lub usunąć z przechowalni.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl